No real blogger.

Det kan väl den trogna läsaren hålla med om? Det finns ändå någon som har stått ut att kolla samma inlägg i flera flera veckor, tack! Nu kommer det något lite nytt i alla fall!

Jag har blivit polaroid-nörd så nu sitter jag och paintar ihop bilder med en polaroidram.


Bilden är från Carolinas och hennes katts födelsedagsfest förra fredagen.


Trevlig kväll med pojkarna på Breviksberget (stavning?), Öjebyn.


Gammal bild på mig och Adam som jag paintade om idag.

Adam är f.ö här just nu. Han kom hit, kramade mig och SPRANG sedan iväg till min säng för att sova... Kul enssss..? Hade som tänkt spela trummor men då måste jag väcka honom.

Apropå trummor, jag kom in på fördjupningslinjen vilket innebär att jag kommer att få 40 min trummor i veckan till hösten, istället för 20! Det äger.

pUSS

Kommentarer
Postat av: Dolme

GRATTIS! jag VISSTE att du skulle komma in på fördjupnings ;)

2010-05-28 @ 23:36:11
URL: http://holme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0