Scary Dream

Jo. Jag drömde en läskig dröm. Eller egt inte men den hade en läskig känsla över sig. När jag vaknat och stod i duchen och var jag sjukt paranoid och rädd att någon skulle slita upp dörren eller något. Sjukt xP

Nu har obehagskänslan börjat lägga sig iaf. Känns bra!

Jomen som sagt börjar vi ju 12.5o idag. Inte helt dåligt, men jag ska nog till skolan tidigare och äta lunch I guess :)

The Automatic Thrills spelade igår i Blackbox med typ fyra personer i publiken. Jaja, de var då bra. Och trevliga efteråt. Erbjöd gratis bussplatser och häng ner till Uppsala eftersom att de gick vidare i finalen i "Rockkarusellen"... Eller om det var "Musik direkt", jaja. De ska i alla fall dit och erbjöd Linnéa, Kajsa och mig plats om vi ville följa med. Det skulle nog ha ägt men tyvärr kan ingen av oss. apa
Bandet som spelade innan The Automatic Thrills var något skumt elektroband... Typ. Förstår mig inte riktigt på sådan musik.

Det skumma 2-mansbandet.


The Automatic Thrills



Efter konserten for vi (Linnéa, Kajsa och jag) och lekte i lekparken uti mig/studentområdet. Kul vare!

Ska nog börja fundera på kläder i det soliga vädret nu! :)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0