Busy life

DET vill jag säga! Idag 8.10-19.00 FULL FART! Först då skola såklart, sen spelade jag trummor på musikskolan och efter det var det fördjupningslinje-teori. Efter detta kastade jag mig på cykeln och trampade hemåt för att göra mat och äta. 18.45 for jag iväg till musikhögskolan för att de slagverksensemblen "Kroumata". Det var dock värt all stress. Sjukt häftigt var det! Nytänkande for real!

Efter konserten for jag till Alex och chillade med popcorn och en massa träningsprogram, yey!
Nu har jag just snabbsökt lite fakta om stadslivet i rom under medeltiden. Finns ju inte överdrivet mycket meeen... får försöka iaf! SCORE!

Nu ska jag sova som SJUTTON! Vi har "sovmorron" ÄNDA TILL 09.00 I MORRON... -.-'   alltid något

p
USS

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är verkligen full fart på dig! Tur att det mest är roliga saker iaf :)

Kram <3

2010-10-26 @ 14:35:28
URL: http://makeitchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0