Cold world

Sitter här och fryser. Det kan kallt ute och inne. Åsså är jag lite konstig i magen (DÅ VET NI DET OCKSÅ).
Vaknade brevid min Adam idag :) Sen skulle han iväg och spela gitarr så då åt jag frukost med mamma och sen diskade jag. Nu är det fint på våran diskbänk FOR REAL! det har varit det i TVÅ HELA DAGAR. Rekord faktiskt. Jaja. Sen såg jag lite "Left behind" som handlar om "den sista tiden" (kolla uppenbarelseboken eller se filmen! ... eller båda). Efter detta for jag och mor på barnvälsignelse på djupviks.
 


Sedan gick jag till norrmalmiafoajén och soundcheckade. Vi spelar där ikväll kl 23, så kom dit typ.
Efter soundchecken gick jag hem, stekte palt, åt med mor och satte mig vid datorn. What a day eller nått.

Nu sitter jag och samlar mig för att gå ut i kylan en sväng för att se om folket har farit ifrån djupvikskyrkan så jag kan spela trummor. HOPPAS.

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0