Om man kanske skulle skriva något då...

Det var ju som ett tag sedan något alls hände här!

Jag går ju nu sista året på gymnasiet och har fullt upp för det mesta. Därför kommer bloggen i sista hand verkar det som.

Idag har jag i alla fall gjort en ny mailadress. Detta har jag tänkt på att göra i säkert två år men först idag tog jag tummen ur arslet och gjorde det! (Så jag uttrycker mig!) Idag hade vi även spelning i Arvidsjaur och jag kom hem för lite drygt en timma sedan. Det gick ändå helt okej på spelningen men vi spelade nog för lite fel målgrupp ;P

Nu sitter jag här efter en lång bilresa och en för stor pizza och funderar på att göra något mer hälsosamt än att sitta vid datorn hela kvällen. Ska nog ta cykeln en liten sväng och sedan fara på djupvikskyrkan och spela trummor (som vanligt).



Dessutom ska jag fundera på en låt att sjunga. Vår klass, eller egt alla estetare, har blivit tillfrågade att vara med i en gospelkör men för att få vara med måste man skicka in ett klipp med någon låt där man sjunger. Antagligen för att de ska höra hur man låter. GAH! Sjukt pinsamt men samtidigt är det säkert värt det. Jag menar GOSPEEEEL! :D

NU ska jag väl göra något då!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0