ivrig.orolig.glad.spänd.stressad.förväntansfull.nervös

Detta är vad jag är just nu och också kommer att vara i ca två veckors tid. Najje, kommer att vara så sjukt utbränd efteråt.

På fredag drar jag och Adam till dalkarlså och söker folkis där. Håll alla tummar ni har :)
Den 3:e har vi konsert med våra Arr.Ko-låtar (=arrangemang och komposition) som vi har jobbat med under hela trean.
Den 5:e ska projektarbetesrapporten vara inlämnad och jag och Adam har inte ens börjat... ovanligt >< haha! 
Den 6:e har jag min första körlektion (bil).
8:e drar jag iväg mot mellansel SJÄLV! Fett långt!
9:e är jag förhoppningsvis hemma på kvällen/natten eller tidigt på morgonen den 10:e...
Kvällen den 10:e har jag fördjupningslinjekonsert.
11:e söker jag (och alla andra, typ) till framnäs.
12:e Har jag min andra körlektion (bil).

Förlåt om jag kommer att vara stressad och otrevlig och sjukt insnöad på mitt... Öhm... Bättre tider kommer!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0