26 dagar kvar!

Liksom rubriken meddelar är det nu endast 26 dagar kvar tills jag börjar i Kalix och får spela trummor varje dag utan att någon stör sig på att jag lever om! Helt fantastiskt!

Som jag skrev i gårkvällens/nattens inlägg ska jag m.fl. till Tor och Ivar ikväll. Hoppas att de har bjudit folk från musikklassen (högstadiet). Det skulle vara så mysigt att ha en liten reunion <3 Dock blir det nog bra vilka än som kommer dit.

Hmm... När jag ändå är igång kan jag ju slänga upp någon blid från bal och student så att ni kan se att jag FAKTISKT har gjort båda delarna ;)


Foto: Sara Holmdahl


Steklovatawannabe's


Foto: Sara Holmdahl           Vagnpynt "dagen innan".

Åsså studenten..:



Then you know få schå!

Nu ska jag och mor äta frukost :)

pUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0