Dagens skörd

Som sagt var jag ju på stan idag och hittade faktiskt det jag sökte! Tre boxerlinnen till priset av två (200 kr). Förutom detta hittade jag en grovt stickad tröja på Kappahl. Dock hade den några maskor som hade gått ut sig vilket sänkte det redan reade priset ytterligare! Jag fick den för 60 spänn, great!
Jag har också länge tänkt på att färga tillbaka håret till rött och så vart det också. Dessutom fick jag, vid detta köp, även skänka närmare 40 kr till barnen i Afrika. Kändes bra!

Nu när mina trumfodra är fardiga är jag på jakt efter en matta till mina stativ också. Det bör vara en av en bredare variant. Med detta i åtanke gick jag till den alltmer avsmalnande loppisen i badhusparken där jag visserligen hittade en matta. Den var dock alldeles för lång så något köp vart det inte. Däremot träffade jag William där. Han kollade efter LP-skivor och har tänkt skapa sig en liten samling. Vi gick runt där ett tag och lyssnade på Rysk popmusik... Spännande. Sedan erbjöd han sig att skjutsa hem mig. NICE!

Här hemma tog jag min fundering ett steg längre och frägade håret rött. HÄRLIGT!


Borde ta av några centimeter bara!

Efter färgningen var gjord fick jag ett otippat samtal från Alex som undrade ifall hon och Karin kunde komma förbi och dricka te eller nått. Så plötsligt fick jag storfrämmande ;) Jag har obeskrivligt underbara vänner.

Nu väntar jag på att Adam ska komma och hämta mig. Han åker iväg till Dalkarlså i morron, så vi ska vara med varann nu... För sista gången på länge :'( Ska försöka att snygga mig lite så att det kan kompenseras mot snörvalndet... SÅ HAN LÄNGTAR TILLBAKA EFTER MIG SEN! Haha!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0