Effektiv dag

- Vaknade tio i sex och åt frukost
- Övningskörde med pappa
- For till mamma
- Sydde trumväska
- Ringt "Cederkliniken"
- Cyklat och lämnat tillbaka cymbalstället och trumpedalen (som jag har lånat i typ sådär en fem år...).
- Pratade med Johan (min förra trumlärare)
- Pratade med Kicki (min förra sånglärare)
- Gick runt och träffade lite folk på skolan
- Skrev en lapp i ödsliga Ymer:


- Pratade med Olle
- Pratade med och kramade Maggis, Micke, Jocke och Stefan <3
       ... pratade lääänge med Micke och Maggis!
- Skyndade iväg på körlektion
- Hälsade på mamma på jobbet
- For till ÖoB där jag hittade detta fantastiska och nördiga block! :D:D:D


- For hem och placerade om det vi hade käpt på ÖoB. Nu har vi ÄNTLIGEN en sopkorg!
- Värmde upp palt
- Packade lite kläder
- Målade mammas naglar igen


- Ringt och pratat med Adam
- Ringt och pratat med Julia

öhm... Det var nog det! Full dag! Hur hinner folk gå skolan? Jag hinner ju knappt vara ledig ;)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0