En mindre solig dag

... vädermässigt alltså, det var varit en superbra dag i övrigt!

Festen hos Tor och Ivar i onsdags vart flyttad till igår i stället och det blev riktigt bra eftersom att jag hade krlektion tidigt på morgonen och därav hade heeela långa dagen framför mig att tänka på lite presenter och sånt. Det vart några ljus med tillhörande stenfat. Inget märkvärdigt alls men förhoppningsvis blir det väl lite mys i höstmörkret för dem åtminstone :)

Some bilds:

Julia hade bakat en tjusig, god och nördig tårta åt flyttfåglarna.


Tor hugger in på tårtan!


Tårta!!


Sen kom det fler och då vart det skålande.



Jaa, men det var väl typ gårkvällen. Vi såg också "Tucker and Dale vs Evil"... igen! Den är så kul och jobbig. Se den!

Tidigare samma dag var vi hos min lillkusin Ella som fyllde 9 år. Tiden går så FORT!

Fina färger på barnkalas!

Många bilder blir det för en sån som jag, särskilt när det händer saker och fina saker. I förrgår var jag och mamma iväg och badade på Gläntan. där vart det också en massa bilder, hehe!



__________________________________________________________________


Sådär ja! Dååå var det bara några bilder kvar.
Har sytt litegrann dehär senaste dagarna. Ett projekt som jag har haft i åtanke i säkert ett år... om inte mer!



En GIGANTISK handduk (badlakan)! Vem kommer att ha det mysigast på stranden nästa gång det blir fint väder? Inte är det då du iaf ;) Dessvärre kruppade min fina symaskin ihop efter att de första två lapparna hade sytts ihop... baklänges... med endast raksöm... Resten fick jag alltså sy för hand! Ska försöka ta mig och symaskinen till mormor och kolla om hon kan kurera den så jag får lägga en sick-sack i kansterna också.

Nästkommande projekt:


... Så nu måste jag ta mig iväg till Kupan och köpa trasmattor så att detta hinner bli klart innan jag börjar skolan :)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0