Fel humör

Hatar att känna mig dålig. Nu är ett sånt tillfälle. Dumt nog kollade jag en tjej som är bättre än jag på att spela trummor. Hon är dessutom himla cool och söt. Hon kommer att ligga en vecka före mig i övning eftersom att hon har börjat skolan. Gillar inte att känna mig dålig, sa det va? Kommer inte att kunna öva innan vi börjar skolan heller... troligtvis... om inte ett under sker och trummorna kommer tillbaka till djupvikskyrkan... Törs inte spela här hemma pga grannarna. Dessutom är mina trummor nedpackade in mina egensydda trumväskor. Nu ska jag sluta känna mig dålig.

Ska sova nu. I morron ska jag försöka få tag på någon som vet vart trummorna är. Sen ska jag nog köra lite övningsplatta.
ööööööööööhm...

slut för idag, tack för idag!


pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0