Full dag

Vaknade kring 8. Sedan dess har jag hunnit tvätta tre tvättmaskiner med kläder, diska, ringa viktiga samtal, handlat en massa mat och fixa-rent-saker, hälsat på min kusin, varit till tandläkarn, ärvt kläder, ätit midda, övningskört, fixat ordning i de fem (!) kassarna, diskat ur nå burkar som jag köpte, varit till Alex, sett film, ätit kaka och gått hem! ÄNDÅ!

Idag blev jag kringskjutsad av min kusin Madde. Vi började på ÖoB och fortsatte strategiskt med Willys, Dollar och Kupan. Sammanlagt köpte jag ENDAST nyttogrejer för ca 1600 spännShiiiiet! Förhoppningsvis räcker det länge, det jag har köpt.



På den här bilden var det tillochmed sju kassar. HEHE! Blev tvungen att ta hissen upp med alla saker. Vi bor ju ändå på tredje våningen ;)



Mina millånga kvitton. Har aldrig förr fått ett så långt kvitto och nu tre på en gång ;P Sjukt. Nu ska jag börja föra en budgetbok också, så att jag har koll på vad jag egentligen köper och för hur mycket. Är nog en bra idé ändå :)

När jag kom in i mitt rum efter att ha gått hem från Alex, låg det på sängen ett kaffepaket :') Finaste mamma. Jag hade sagt att jag nog gärna skulle ha lite kaffe med mig också, åsså köpte hon det åt mig. <3 Nu är det bara en pincett och bomullspads kvar att köpa, then "I'm ready to go!"

I morron följer jag hem med pappa för att packa ihop lite saker som jag behöver till flytten, bland annat sängkläder. Hä blii najs!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0