GLAD

Åh vilken dag det här blev ändå! :D Har ju hunnit en massa saker!

- Övningsköra
- Kupan
- Loppis
        * Köpa trasmattor i alla möjliga kulörer



- ÖoB
        * Köpa spännband
- Dollar Store
        * Köpa nålar
- Städa
- Laga riktig mat
- Bli av med mitt gamla trumset och göra min lillkusin glad

... och snart kommer troligtvis Adam och kanske Emil och Eleonor hit :D ÅÅH så bra!

I morron är det "One day of Peace and Music" i badhusparken. Lite Woodstockfeeling över det hela ;) SUPERNAJJS! Ska ha lite hippieliknande outfit för att complet:a stämningen ;) Jag kommer också att få vara med Johanna och en massa andra hela dagen, från 12-20 för att sedan fara på ett två-och-en-halv-dagars-kalas med det underbara gänget på Karins fantastiska stuga! <3 Nu hoppas jag bara på bra väder.

Ska bara avsluta med ett par underbara bilder, från google, på hippies. Love it.


Denna mysbild är från filmen "Taking Woodstock". Har du inte sett den så gör det!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0