Gone with the wind

Idag lämnade min karl Piteå. Tack och lov har min hjärna inte riktigt fattat den ännu, men han är borta. Dalkarlså... Ja... det är en bit dit. SÄRSKILT från Kalix men nog ska det väl funka det med ;P Kommer att sakna honom mycket. Tur är det väl då att vi nu båda två har gratis sms i ett år och att han dessutom fick en plats i mitt och mammas ring-gratis-åt-varann-varje-dag-hela-dygnet-runt-familjepaket :)

Igår färgade jag ju som sagt håret rött åsså finade jag till mig lite extra för Adam, tihi! Han blev glad, tack och lov. När han hade hämtat mig for vi iväg och hyrde en film: "Forgetting about Sarah Marshall"/"Dumpad". Den har jag visserligen sett en gång förut meeeen den hindrar mig inte från att se det igen. Grymt rolig film.



Ikväll ska jag och mamma äta fisksoppa... tror jag... det var då mitt förslag åtminstone. Lite torsk, grädde, buljong, salt, vit och svartpeppar, persilja, purjolök... Var min idé... Men det får tydligen vänta till kalix ;P

Nu ska jag snyta ut min hjärna hade jag tänkt..! SKOJSKOJSKOJSKOJ..!

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: haha åh, jo men jag HAR sett den :D och okej, där är hon väl inte helt ful... men ändå inte totally good looking ;) Men får kanske se den igen då!

2011-08-21 @ 15:39:18
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0