Hemmafru Linnéa

Nej, riktigt så allvarligt är det inte men jag har tvättat snart två maskiner idag. Snart blir det in med en tredje också :) Rent ska det lukta om mig i Kalix!

Efter tolv nån gång kommer Madde och vi ska fara runt på en massa affärer... eller ÖoB, Willys och Dollar Store i alla fall, eftersom att jag ska köpa en massa grejer inför min lilla flytt.

Lekte lite med vår ganska obra webkamera:


JÄ!

Ska försöka att hitta ett bättre fotomotiv än mig själv, men innan jag har vant mig vid rött hår så får ni stå ut med att se på mig ;D

Nuuu ska jag ringa ett samtal och sen plocka ur tvättmaskinen... och stoppa in nya smutskläder... Och KLÄ PÅ MIG!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0