Hit och dit

Fram och tillbaka, ihop och upp osv... Jag bara ränner omkring hela tiden. Nyss var det kalas, sen hann jag vara hemma knappt ett dygn så for jag och sov hos Adam och är just precis hemkommen därifrån. Nu ska vi snart iväg på ytterligare en trip till Vistträsk! "Mitt" "band", Kors i Taket, ska spela på en konferens där och vi har "som vanligt" hunnit "öva" "en massa". Dock mer än vi brukar göra och med Jesus som manager så kommer detta att bli riktigt bra ;)

Fick en uppmuntrande liten kommentar. Har tyvärr dock inte en susning om vem du är, du fina bloggläsare.


... Har dock tre vänner som jag vet använder sig av: ^^
     D
e misstänkta är alltså: Julia, Sofia och Theresa..!

Tänkte visa ett litet "samlpe" av mina trumväskor som nu är på G!



Tror det kan bli något av dethär! Dock är trasmattor SJUUUKT tunga, men då får jag ju å andra sidan lite välbehövda muskler ;)

Nu ska jag plocka ur tvättmaskinen och sen packa... Borde hitta nå kläder att ha på mig också! Såå... ha en trevlig helg så skriver jag väl kanske igen på måndag eller nått :)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0