Höstkänslan infinner sig...

Nu har Karin haft sitt underbara kalas som vanligtvis kryddas med soliga och varma dagar. I år var detta inte fallet. Vind och regn hela tiden vilket medförde att vi endast badade en gång. Resterande tid satt vi inne vid elden och värmde oss, spelade spel eller åt. Helt okej det också iosf men lite sol hade ju inte skadat.

Andra kvällen på kalaset kände vi att vi höll på att bli knäppa av att bara sitta inomhus och inte göra så särskilt varierande saker så vi bestämde oss för att fara på bio och se den romantiska komedin "Brides Maids". Vad vi inte visste innan var att denna film också var en mycket nervkittlande action. Mitt under fimlens gång började brandlarmet tjuta och vi blev så illa tvugna att gå ut i regnet!



Larmet slogs inte av på ett långt tag med efter drygt en halvtimma kunde filmen slås igång igen. FANTASTISK FILM!

Nämnde jag att vi åt på kalaset? Vi ÅT på kalaset, konstant skulle jag tro! Min mage mådde inte så bra när jag kom hem igårkväll efter att ha repat med "Kors i taket". Den vred och vände på sig, det gjorde ont och jag svettades och frös om vartann. I morse hade det fortfarande inte gått över och efter en stunds vakenhet kände jag att det var dags för ett akut besök till toalettstolen för att uppleva omvänd ätning... Tror ni fattar. 9.20 skulle jag ha körlektion med manövertest och så blev det också. Tack och lov var det bara på grund av min dumma ätar-synd som min mage inte ville behålla saker. Inte magsjuka, det skulle jag inte ha haft tid med, med tanke på att vi har spelning hela helgen!

Manövertestet var SJUKT roligt! Kände mig som en rallyförare och fick världens adrenalinkick! HAHA! Stolt är jag också eftersom att jag klarade det... efter ett tag xD Men lika kul var det varje gång. Mitt slutgiltiga resultat blev ca 38 sekunder av 40 tillåtna. Ändå gaaanska bra? 

Nu blir det (kanske) lite mer underhållande i nästa inlägg där jag kommer skriva om "1 Day of Peace and Music".

pUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0