Nackdelar OCH fördelar med nästäppa:

Nackdelar:

- Svårt att andas
- Näsan går sönder när du snyter dig hela tiden
- Tappar smaken
- Tom i skallen av allt snytande
- Lock för öronen, ibland också ont i öronen
- Äckliga snörvlingar
- Konstig och okontrollerbar morgonröst
- Lite halsont
...

FÖRDELAR:

- Idag känner jag inte den underliga odören från vårt sopskåp!

_____________________________________________________________

Ska väl försöka dra mig in till stan snart... igen.

Igår kollade jag på min gamla mobil och hittade en massa "fina" bilder. Kan bjuda på en i alla fall ;)


Alexandra och jag efter en friluftsdag, med skolan, på Vallsberget... i Sjuan..? <3 Att döma av mina kinder var det ganska kallt.

pUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0