Nästan fixat!

Hela förmiddagen rände mamma och jag runt på olika ställen för att hitta saker till mina blivande trumväskor. Först for vi på kupan men där var trasmattor jättedyra... eller iaf för dyra för att köpa många av så då for vi på loppis där jag hittade typ tusen stycken! Ingen lyckligare än jag! Efter det bar det av mot ÖoB och Dollar store för att hitta spännband och sytråd. De förstnämnda hittade jag, ett superfint i regnbågens alla pridefärger :'D Tyvärr finns det inte sytråd typ någonstans i världen... eller inte sådan som jag ska ha i alla fall. Vi ha björntråd eller något liknande, som HÅLLER! Ska fara in till syaffären så fort som möjligt... typ på onsdag efter min körlektion. GOOD!

Efter vår vilda stadsfärd, med mig som övningsförare, började vi städa hela lägenheten. Den är nu fin... ett tag! 

Ikväll kanske mina kusiner kommer och kollar på mitt gamla trumset som jag babblade på om i förra inlägget.

Nu kurrar min mage så jag ska nog försöka börja med maten: Lax och pasta med lime ;)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0