Ordning och reda

Någorlunda sådan i alla fall. Har haft två kategoriflikar tidigare men nu har det utökats till fem. Nu har jag suttit ett tag och fört in gamla inlägg i de olika kategorierna men jag skriver så blandade saker i mina inlägg så jag är svårt att sätta endast en "genre" på dem ;P Men LITE bättre ordning är det då nu.

Nu ska jag gå och duscha. Drar alltid ut på det jättelänge efter att jag har nyfärgat håret.

ÅÅH ikväll får jag träffa Charlie :'D Finvovvännnn!


En knasig gammal snöbild på honom men... Fin är han, och knäpp <3

pUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: ...OCH EN BOK! Det var ju som det som var poängen med hela inlägget! Tänk att du lyckades glömma det XD

2011-08-23 @ 12:53:19
URL: http://makeitchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0