Sunny day

Vaknade halv sju i morse och kollade ut. Galet fint väder! Sen gick jag och somnade om igen i nån timma. Funderar på att fara och jämföra lite priser på olika varor och affärer idag. Igår blev jag förresten typ helt klar med trumväskan till kaggen. Är väl bara en smaksak ifall något mer ska sys på eller fast, men den är då fullt användbar nu. :D

Från torsdag till söndag har jag befunnit mig i Vistträsk på en Kristen konferens. På torsdagen spelade vi (Kors i Taket) och sedan blev Adam och jag förfrågade om att spela med några andra lovsångare. Riktigt roligt har det varit, massor med nya människor och bra möten and such!
Eftersom att Vistträsk inte precis ligger bakom husknuten för oss, fick vi förmånen att låna ett hus som tidigare ägts av Älvsbyns kommunalråds mamma, men hon hade flyttat till något serviceboende och huset stod därför outnyttjat trots att det var fullt möblerat. Tusen tack för lånet, det var riktigt mysigt!



Snart kommer sakerna som Adam och jag beställde från thomann. Satt och tänkte på det litegrann i helgen och klottrade i mitt anteckningsblock under mina "nära att somna"-stunder när predikningarna blev lite för långa för min sega hjärna xD Kom fram till att jag kommer att ha VÄRLDENS monstertrumset i Kalix! :'D


YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH! nice ;)


pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0