Det snurrar i min skalle

Vet inte vad jag ska säga eller göra  typ. Jag bara tjorvar och har mig.

"Jag velar hit, jag velar dit.
Jag tycker fram är bak.
Kan inte bestämma mig för någon enda sak..."

LAVLY!

Åsså blir jag knäpp och dum av allt jag hör och känner mig taskig hur än jag gör och ja... Gör saker som jag inte borde göra för allas skull. Vore enkelt om om ej vore. Snart ska jag tillbaka i alla fall. Hoppas det blir bättre. Vill att allt ska vara konserverat och som det var innan vi for, men vad vet jag. fyra dagar kvar. Hoppas att allt löser sig på ena fronten åtminstone. Jag får stå mitt kast så det så. Är huvudet dumt får blo'pumpen lida, yes!

Härligt, tydligt, uppmuntrande inlägg detta var då ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0