Hon är knäpp i huvväh!

Jodå! Jag har mina stunder av idioti och sinnesförvirring och korkadhet - för så heter det. Mja. Var bara tvungen att få det ur mig.

Vi spelade på gallerian i lördags. Denna gång var det 60-talstema på låtarna :)


På kvällen bestämde vi tjejer - och Adam - oss för att fara och se "Breaking Dawn" på bio. Killarna for och bowlade. Sen tänkte vi gå ut på Valhall men personalen hade haft lite för roligt för att kunna hålla partyt igång så vi fick oss en lugn myskväll i entrén i stället, typ ;P haha! Det fanns två JÄTTESÖTA vovvisar där som vi fick klappa :D



När vi kom hem fortsatte festen med charader, vin i ögonen och sånt. Rätt kul ändå xD


Idag har jag inte gjort ett skit fram till typ halv tre då vi hade kör i ca tre timmar - alldeles för länge alltså xP Dock fick vi taccomidda efteråt så det kan ha varit värt det ändå.
Efter maten gick  jag hem och spelade piano typ resten av kvällen. Mjå! Öva gör hon inte ofta, men man kan ju hoppas att det ger något att leka. HEHE!


Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: Jaaaa bajsleken är sjukt kul! :D Hahahahahah <3

"Bajskåken", "Linas bajsbok", "Förortsbajset", "Bajset med Göran, Sommaren med bajset", "Hur många lingon finns det i bajset", "Bajset på luffen", "Alla vi barn i bajs" "Bajset i bullerbyn", "Att bajsa en pudel", "Jordgubbar med riktigt bajs", "Elina, som om jag inte bajsade".

:D

2011-11-21 @ 17:27:43
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0