Kommer sällan på bra rubriker

Idag är sista riktiga dagen i piteå, sen blir det kalix för hela slanten - ända fram till jul!

Igår For mor och jag till framor, igen, för att hämta mammas väska som hon glömde där. Sen for vi till mormor och morfar och fikade. Fika är nog för övrigt det enda jag har gjort under lovet och mer blir det. Till mormor och morfar kom sedan Adam och hämtade mig för en kort sväng till honom where we told'em. Gick ändå bra sen var det mamma kvar... Gick väl relativt smrätfritt det också men hon tog det hårdare. livet.

På kvällen var jag med Alex och Sofia :D Vi pratade EN MASSA om EN MASSA. Sen for vi på Djupvikskyrkan och fikade en liten stund för att sedan dra oss vidare till nodo och slutligen gå på Kalles. SJUKT vilken utekväll det blev, men kul hade vi. Dock gillar jag inte att de ska spela så jättestark musik på alla uteställen. Man får ju bara ont i huvudet. / Tant Linnéa, 87

Kom hem kring halv tre och somnade på typ två sekunder. LAVLY.

Idag ska jag toppa mammas hår, tror jag... Sen ska jag dra till Adam och hjälpa honom med att fixa i ordning för kvällens kalas :D Kommer nog att bli supertrevligt! Kommer att få träffa en massa pitefolk och några av hans nya klasskompisar! NAJJS!

Tråkigt att jag inte har haft några bilder att lägga upp nu under lovet. Kommer sen. PRÅMMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0