Linnéa - Kan själv!

Tänkte såhär: jag börjar med några höstlovsbilder... Så får ni den mer ointressanta senare ;)

- Mami hade gjort fint i köket -

- Kanske dags att klippa..? -


Igår var jag och hjälpte Adam att fixa i ordning för sitt kalas. Det var jättemysigt och himla kul att träffa några av hans klasskompisar :)

Idag hade jag jättekonstigt i magen när jag vaknade... så jag låg kvar ett tag till, hehe! Sen packade jag ihop mina saker och började plocka fram frukost år mor och mig.

8.55 STOD det att min buss till Kalix skulle gå men det gick typ 9.10... haha! Tog mig då iväg åtminstone och sov typ halva resan. LAVLY! Bussen stannade i Luleå i typ 50 min och jag blev kvarlämnad helt själv på en buss! Sjukt! :D Man borde ha passat på att vara huligan i en buss. Kom bara inte på vad jag skulle göra xD haha!
Sedan jag kom hem till Skolgatan 2 har jag packat upp mina saker, ätit lunch, kört en tvätt, renbäddat, bytt gardiner och handlat. Sen hängde jag tvätten och kände mig som en riktig liten hemmafru, haha!

Mitt och Fridas rum baj thö wäy:

Klippte också luggen igår


Jo. Adam och jag är nu officiellt inte längre ett par. Blev lite svårt med våra nya liv och allt sånt, men vi är mycket goda vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0