När årets första julkonsert är avklarad...

... Ja då vet man att snart är det jul. HEEEELT stört vad fort tiden har gått! Snart är det för sent att göra något åt sin icke-kunskap på trummor och allt. SUCK.

Ikväll har vi körat på Anna-Lotta Larssons och Göran Fristorps julkonsert. Det var fett och pianisten var typ från himlen! SÅ SJUUUUKT DUKTIG!
Här är en RIKTIG gråtlåt som A-L sjöng på konserten. Fick verkligen anstränga mig för att inte börja storlipa. "How can I help you to say goodbye". http://www.youtube.com/watch?v=rdk6vSZOgp0    ... Dock var den typ TUSEN gånger bättre live med Anna-Lotta, men ändå.

Jååra! Jag ska sluta hoppas på saker har jag också kommit fråm till. Hoppas alltid på en massa saker åsså blir det aldrig av. Öhm... Åsså har jag typ alltid rätt om saker och ting också. Nästan läskigt hur rätt jag har ibland... WELL WELL CYKELSTÄLL!

När vi kom från konserten gick jag och spelade lite piano och lite trummor. Det var kul. Ett litet lick på G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0