Jag tycker om...

Återigen hemkommen från Södertälje med fina minnen av underbara stunder tillsammans med Kalle och hans familj. (Kom iofs hem i fredags men jag har inte hunnit blogga något sen dess.)
 
Vi har solat, myst, spelat krocket, bakat, sett film, badat, matat ankor, blivit attackerade av fästingar (HAHA), spelat kort... I tisdags åkte dock Kalle och hans systrar iväg till Grekland! Jag hade råkat felboka min resa så jag fick stanna kvar två dagar extra tillsammans med Mange (bonuspappa), Anki (mamma) och Doris (katten!!) :) Vi hade det faktiskt himla mysigt vi med!
 
Sista dagen (torsdag) var det bara Doris och jag heeeela långa dagen eftersom att M och A var på jobbet. Jag tog det lugnt, solade och pysslade på hemma hos dem. Skrev några små meddelanden här och var och fotade lite överallt hemma på deras underbart mysiga gård och i deras fina hus. Ä l s k a r    k ö k e t !
 
Lite Pippi Långstrump över hela köket! Massa färgglatt, gamla burkar, öppna förvaringshyllor, spishäll, retroprylar. I LIKE A BIG LOT! Haha :D
 
 
Min Kalle vet då minsann hur man solar! :D <3
 
 
Här ute på den soliga och blomstrande balkongen/altanen/terassen, äts frukost och lunch.
 
 Bakgården! "I STOCKHOLM?!" tänker nu alla inskränkta Pitebor/norrlänningar och... Ja! Faktiskt är det så fint här! Dock i Södertälje, till och med en liten bit utanför ;)
 
 Äppelträd
 
                       Sommaridyll
 
Kalles söta mor hade lämnat en lapp som jag såg när jag kom ner i köket på morronen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0