Sakta men säkert...

... tar  jag mig i rullning igen! Har ÄNTLIGEN tagit "slutet på svansen på bacillen på smutsen på nageln på tummen på handen på armen på kroppen på Linnéan..." ut ut rumestumpen och bockat av lite att göra saker innan jag åker tillbaka till Kalix. 
- Köpt nya batterier till kameran, varav klockbatteriet som - efter minst fem års trogen tjänst - slutligen gav upp
- Öppnat ett till bankkonto där jag i samma veva skaffade "mastercard" GRATIS!
- Fixat en kalender/almanacka så jag ÄNTLIGEN kan börja planera igen!
 
... kanske inte låter så himla märkvärdigt för er men för mig är det ett steg i rätt riktning! :)
 
Har just avnjutit en plättlunch med blåbär och nu ska det föras in saker i almanackan! Sen blire nog lite pluggeripluggera pluggerallanlej för denna tjej. Nåja, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0