Hel(g)oooo

Igår spelade vi i Gallerian igen.

Sen fick vi lunch från Sibylla. Hade sett fram mycket emot det men nu när man alltid äter relativt nyttigt smakade flottiga, flådiga burgare inte alls så särskilt gott. Blev bara jättemätt och stenhård i magen. Knasigt!
Gick hem. Sen for jag ut och gick en rejäl promenad! 15-18 var jag ute och vandrade runt i princip hela Kalix. Det var skönt och VÄLBEHÖVLIGT. Dock var jag inte hungrig när jag kom tillbaka så jag satte mig och väntade på att bli det... Hände inte... Spelade trummor... Fortfarande inte hungrig. Gick och la mig 20 i 9. Så tidigt har jag nog inte gått och lagt mig sen jag var typ 10 år! Så i natt sov jag ca 11 timmar. Gött! Mår himla bra idag.
Vaknade lite efter 8 i morse, Åsa med. Vi for ut på en liten prommis till ICA. Köpte diverse förnödenheter... Däribland kakor och godis!!!! :D HAHA! Blev ÄNTLIGEN hungrig och åt en rejäl frukost (Y)
Jammade och körde igenom konsertreportoaren med vår ensemble :D
Senare frågade Oskar om jag ville hänga med på en liten promenad. Solen låg på så jag tvekade inte en sekund. Hittade dessutom en ny väg igår när jag var på långpromenad... Så den ville jag pröva :)
När vi kom tillbaka hjälptes Åsa och jag åt att skotta av hennes bil.
Dagens roligaste (hittills):



Åsa: Har du sett min bil?
Någon: Ja!
Åsa: Inte jag... på ett tag..!
Ikväll blir det kanske Valhall :) Gratis ikväll ;) Yeah! Snål-Linnéa has spoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0