Solsken, snö och kyla

Vackert är väl det som beskriver detta bäst! Älskar verkligen vintern... Så länge man får välja när man ska ut och om man har tillräckligt med kläder ;)
Ikväll planerar Emelie och Åsa att ha en liten drinkkväll till Melodifestivalen. Jag är taggad på att bli lite arg... som jag ju blir av detta program. Kan allvarligt inte se på det utan att kräkas inombords xD haha! SKADAD TJEJ säger HEJ!

Alldeles nyss kollade jag ut genom vårt fönster och upptöckde då detta:
... på INSIDAN av vårt fönster! HAHA! Nu jädrar har vintern börjat flytta in också!
Nu ska jag gå och trumma lite tänkte jag! :) MASSA låtar att öva in. Sådär en tretton stycken ;) JÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0