Blue Bird

I helgen var det läger med musiker i alla de åldrar och smaker... Va? Jazz spelades det för fulla muggar i alla fall :) Min grupp, "Jazz of six", fick ihop båda låtarna som vi blivit tilldelade: "You don't know what love is" och "It colud happen to you". Det var nice! Riktigt kul att höra de andra grupperna sen också. Totalt sju stycken med MINST sex pers i varje.
Igårkväll flyttade Åsa in och sov här i natt för första gången :D Schpeeennande! Vaknade kring halv 4 och trodde att min mobil skulle ringa snart, vilket den ju inte gjorde. Tänkte försöka vara på hugget och stänga av den fort såhär till en början ;) Ringde gjorde den då iaf ca två timmar senare (05.45) så jag kvel upp, åt frukost och gick iväg till sport city där jag simmade några längder med Oskar. Nice! Dock var bubbelpoolen upptagen hela tiden så vi fick inte bubbla alls idag :(
Piano, fick "My desire". UNDERBART! :D Den ska jag fasen försöka öva på, haha!
Emelie fyller år idag, Grattis söting :) <3 20 år! Det är minsann typ ett år kvar för mig... och Emil ;D hehe! Vi blev bjudna på galsstårta, MÖÖÖMMS!
Kvart i 4 har vi ensemble :D
Jååda, en liten uppdatering sådärja!

Kommentarer
Postat av: emelie

TACK fina du <3 Stooooor kram :D

2012-01-25 @ 10:26:54
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0