Nu vill jag tillbaka

Sitter och äter äpple och känner mig stressad. Typ samma stress som tidigare i höst. KNASIGT! ORKAR INTE DET! Nej, nu behöver jag tillbaka till Kalix där allt rullar på som det ska.

Skickade ett sms till alla i min ensemble igår om att jag saknade att spela med dem. HAHA, jag är knäpp. Men så äre iaf! Vi ska ha lite funk och soul nu när vi kommer tillbaka. Får mig ju inte att längta mindre direkt.

Idag ska jag kanske vara med Kajsa och Adam men det är som så tjorvigt för vi har bara sagt kanske fast'n vi har pratat om det xP haha! Dagens i-landsproblem. Kanske är därför jag är "stressad" eller nått..



... det vart och jag ska vara med K och A. Sååå... nu går jag! TJINGELINGPLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0