F!><@r'T (fixar't)

Dehär senaste dagarna har jag alltså fixat en massa saker!
 
20/7
   - Linnéa bakar
 
 
21/7
     - Linnéa fixar present åt Lisa
 
 
22/7
       - Linnéa bakar havreflarn mitt i natten  
 
 
23/7
     -Linnéa bakar muffins på morronen
 
 
24/7
     - Linnéa ska färga håret 
... är för övrgit sjukt äcklig på denna bild. Googlar ni "snusk", "lodis", "äckel", "smuts" eller dylikt, blir jag förånad om inte denna bild kommer upp först. Kom nämligen på att jag inte hade duschat sen i onsdagskväll... UUUUSCH typ 6 dagar!
 
 
  - Linnéa har slingat håret 
 
           - Linnéa färgar håret
          - Linnéa kom just ut ur duschen 

Linnéa fixar med håret. (Innan det färgades)
 
"Buuuus", säger knuten... HAHA :D
 
 
pUSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0