Så olika

Igår morse vaknade jag upp bredvid en varm och gosig kille och pussades
I morse vaknade jag kallsvettig på ett försenat tåg men en bitter tant bredvid mig
Igår morse åt jag är god och rejäl frukost tillsammans med Kalle och hans underbara familj
I morse åt jag vitt bröd, vatten och godis
Igår satt vi ute i solen och myste med kaffe och fika efter att ha skrapat hus och duschat
Idag satt jag inne i ett kvavt tåg, med tjatande småbarn, och luktade illa
Igår åkte vi in till stockholm och strosade runt och kollade på allt möjligt häftigt
Idag åkte jag tåg och såg träd
Igår fick jag kramas, pussas, prata, busa och skratta
Idag har jag smsat
Igår åkte jag bil hem till Kalles fina hus
Idag åkte jag bil hem till mammas (visserligen fina) lägenhet
Igår grät vi för att vi skulle skiljas i drygt en vecka
Idag är det en dag mindre tills vi ses igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0