på sistone

Under dagen gjordes ÅSSIT.
Balen
... Lätt de två snyggaste paren ;)
Sen for vi på Max och åt midda. Jag träffade Eskil! Han inte ens sett honom på HUR LÄNGE SOM HELST. Sen träffade jag Johan och Magnus också. Var helt hög på socialt umgänge efter det! :D
På kvällen drog Jonas med mig ut på en promenad i regnet. Funkade :) Gick runt halva Piteå typ, sen in till honom, fint :) Började prata en massa djupa saker som värderingar och allt möjligt. Längesen!
Sen följde han mig hem igen, haha! Stackarn fick cykla hem själv.
Idag tog mamma med mig till en jättehärlig italiensk tjej som heter Manuela. Tydligen en jättedukrig sångerska också. Hon har vart utbytesstudent i ca ett år nu men åker hem igen på fredag. Fick även träffa hennes kompis som tydligen är känd och allt möjligt. De åker samtidigt. Underbart med fina människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0