Löcklig tjöckling

Igår följde jag med Alex och Adam på deras auditions. Det lät skitbra, verkligen. De var dock lite missnöjda men dock var det ju morgon. Sedan drygade vi på halva dagen... gick på Ramus och Max.

15.00 var det min tur att söka. Gick in i rummet och sa vad jag hette, kollade med bandet så att de var klara. Höde någon "Hallå":a och fråga vilken låt jag skulle köra. Skrattade, tog ur en öronpropp och sa låtens namn xD FAIL. Medan jag spelade var jag typ i trans mer eller mindre. Jag var där fast ändå inte. Verkligen BARA musikelminne under hela låten. Var inte särkilt nervös... Tills jag kom ut ur rummet och mötte Adams och Alex blickar. SKAKADE SOM EN ASFALTSBORR, typ xD hahahhaha! Kunde knappt knyta skorna! Alex bara: "Om man blir efternervös har det oftast gått bra..."


En LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG väntan följde. Sysselsättning: "House", pingis, bråk, jordnötter. (Y)

Runt halv 8 gick vi återigen mot högskolan med lågt hopp om att ha kommit vidare. Kom in i skolan ca 10 i... VÄNTAAAN. Linnéa kom förbi så jag hade ett lite bättre tidsfördriv än pojkarna. Så kom listan. Alla flockades som flugor kring en skit. "Dessa gick vidare till DP 3... ... ... ... ... ... Linnéa Enberg trummor...". WAAAAAAAAAAAH! :D Så idag 12.40 ska jag på "Instudering"... haha! Whatever that means! ROLIGT iaf! Eller... roligt förutom att pojkarna HELA VÄGEN HEM gick i självmordstankar och deppade. Dock med ironi men... det vart typ jobbigt i längden ><

Aaahja! Fick ingen ledig dag idag dårå. Ska göra mig klar. Duscha är nog en bra grej... Annars är de ju iofs rock att vara skitig ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är så himla bäst Neaaaa!<3 Hoppas det går lika bra idag!:)

2012-03-20 @ 11:42:21
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0