SÅ JÄ*LA BRA!

Åkte till Piteå i fredags tillsammans med Frida, Anders, Alexander och Adam. De två sistnämnda fick sova tillsammans i min dubbelsäng efter att vi plumsat i djupsnö för att få se det ENORMA norrskenet som var, fint!

Lördag kl 13.00 fick jag repa på min söklåt, "It's your thing", tillsammans med rockmusiker-ettorna på högskolan :D SÅ JÄ*LA ROLIGT! Är så GRÖMT pepp på att söka nu! Kommer bli askul... och nervöst såklart, men mest kul! :D På kvällen drog jag med pöjkarna på en överraskningsfest för Sofia som fyllde 20 förra veckan. det var ju roligt för dem... eller inte xD vi gick hem runt 11 för vi var trötta... Dock spelade vi en massa pingis i kvartersgården, innan vi satte oss och såg på "House" och somnade till det. Jag vaknade igen kring två och gick upp till min säng :)

Idag for jag på Djupvikskyrkan och fick träffa en massa folk som jag har saknat! Dessutom fick jag intressanta musikersamtal med några nya människor :D UNDERBART!
 Nu strålar solen... och jag är FOREVER ALONE! Pojkarna har rymt! Befinner väl sig troligen på högskolan... men de svarar inte på mina sms :( UHUUU!

JAJA! I morron är det sökning PÅ RIKTIGT! Kl 15.00 söker jag! SPÄNNANDE! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0