tillbakalix

Om en timme kommer morfar och skjutsar mig till busstation, sen äre Kalix. Gött! Man gör som inget när man är hemma... inte för att jag gör så mycket i Kalix heller, men då brukar jag iaf spela trummor... Har typ inte gjort det under lovet. Sökning nästa vecka (Y) haha! Well..!

Idag vaknade jag typ halv sju, sju... men tvingade mig själv att sova till 8. Åt frukost, satt vid datorn och gjorde inget vikigt alls. Sen small det till: Packade, dammsög, duschade, for ut och gick, tvättade, åt lunch. Nu är jag fast vid datorn igen. Små impulser av duktighet är väl bättre än inga alls..?

Nu ska jag hänga tvätt och kolla att allt verkligen är med.

Si ya Piteå om typ exakt en vecka dårå. Musikhögskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0