Singer songwriter... nono!

Har solat på taket med Emelie åsså har jag bankat lite trummor.
Igår såg vi "Thor" och drack Coca-cola och åt ostkrokar x)
Något hände!
Oj, hej Linnéa Horn. Gillar inte ens henne men här kom det bara en massa bajs.
C D G
Am D Em
C D Bm Em
C D G
Tror det vore bättre om något aldrig hänt
Tror det vore bättre om jag aldrig känt
Tror det vore bättre ifall jag aldrig for
Tror det vore bättre om det vore som alla tror

Önskade att det kunde bli så bra
Önskade mig att få den jag ville ha
Önskade att allt skulle bli lätt och rätt
det var vad det verkade som
Önskar nu mer att jag inte vänt mig om

Vill kunna delge alla tankar som far i mig nu
Vill kunna skrika och gråta, berätta allt ju
Vill kunna få mig att förstå vad jag gjort för fel
Vill kunna tala vett i mig så att jag blir hel

Saker jag trott och fruktat blev sanning en gång
Saker jag inte ville blev av utan tvång
Saker jag hoppats var inbillning blev verkliga en gång
Saker jag drömt och gråtit blev sanning en gång

En gång är nog för att släcka ett hjärta i brand
En gång är nog för att kväva all tillit som fanns
En gång är nog för att bryta ihop
men två gånger borde väl göra en klok
En gång är nog för att skaka all sans

Trots att jag inte vill så finns bara du
Trots att jag försöker glömma är allt kvar här nu
Jag ser att de farhågor som blev av en gång
nu kommer igen, ja ännu en gång
Trots att jag inte vill så händer det nu

Tror det vore bättre om nåt aldrig hänt
Men nu kan jag kanske ignorera att känna som jag känt
Jag kanske har lärt mig något av dethär
måste sluta tro och hoppas ta allt för det det är
Det är väl bara rätt åt mig att saker och ting blev såhär



Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Ja, precis :) Och det hjälper verkligen!

JA, det jag ska hem! Och jag hoppas VERKLIGEN på norrsken! Håller på att bli tokig av alla underbara bilder som alla lägger upp... Jag vill också </3



Ps. Du vet att du alltid kan höra av dig om det är jobbigt. Ring, smsa, skriv ett brev. Du är inte ensam <3

2012-03-13 @ 08:23:21
URL: http://makeitchange.blogg.se/
Postat av: Anonym

"i kill her, she stole my future she broke my dream i kill her...i kill her"

2012-03-13 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0