Första skoldagen

Då har vi tagit fart igen och kastar oss in i ett nytt läsår här på Kalix musiklinje! Riktigt roligt ska det bli :D Idag har vi, i vanlig måndagsordning, träffats och planerat upp veckan. Sen presenterade vi varandra, lekte tidningsleken och "Alla kan va' med i ringen"... HAHA :D
När vi hade slutat för dagen gick jag och pratade med Björn om det eventuella trumrummet, löste det och flyttade dit mitt trumset. YEAH! Linnéa kirrar biffen!

... sen satt jag och spelade ett tag :D
 
Ska snart dra till ICA Näsbyn och posta CSN-grejset så jag får PENGAR! ;)
 

 Lite bilder från mitt rum kan ju vara trevligt också!
 

Jag STORTRIVS!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa ĻitziƱm

kul att du är på plats igen! :D

sv: eller huur :D

2012-09-03 @ 23:33:25
URL: http://lisabjernhagen.se
Postat av: lisalitzium

sv: Eller hur! It is ;)

2012-09-08 @ 20:23:29
URL: http://lisabjernhagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0