Att blogga

Jag skulle gärna vilja blogga. Det är trevligt att nedteckna och dela med sig vissa bitar av sitt liv och tankar genom text eller bilder. Att höra de rasslet av tangenter över vilka mina fingrar skriver. Det är roligt att skriva. Problemet är väl att jag inte har ett så väligt intressant liv att skriva om, eller så är jag bara dålig på att formulera det. Jag vet i alla fall att jag är villig att pröva blogga igen. Får väl se om det lyckas!
 
En kort uppdatering då:
- Julkalendern följs flitigt
- Tar mina strider med skolan
- Trasslar och reder ut i livet
- Har underbara människor omkring mig
- Julbaket är igång
 
 
 
 
 
 
 
Jåmmeeeen..! Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0