Då man inte vet

Ibland, som nu, undrar jag om jag verkligen förtjänar allt jag har. Vad har jag gjort för att få ha det så otroligt bra.. och har jag det så bra som jag tror att jag har det eller inbillar jag mig bara allt? Intalar jag mig själv att folk tycker om mig? Förtjänar jag att bli kramad till sömns varje kväll av världens mest underbara man? Förtjänar jag att ha folk omkring mig som jag kan prata om nästan vad som helst med, varje dag? Förtjänar jag ens att ha vänner? Att bo så bra som jag gör? Att ha en familj som finns nära? Allt möjligt! Har jag ens gjort någonting som är värt något? Jag känner mig inte värd allt detta men jag vill verkligen inte vara utan något av det. Blir bara lite galen på mig själv när jag känner att jag tar så mycket av detta för givet. Det är det ju verkligen inte. Måste lära mig uppskatta allt i livet. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart du förtjänar allt! Du är en fantastisk person och förtjänar allt gott i världen :) Och av allt du får så ger du tillbaka minst lika mycket till andra :)

2014-02-25 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0