En dag i Boden

Igår åkte Jonas och jag upp till Boden för att jag skulle köpa några cymbaler. Det följde kaaanske med lite annat på köpet också... skulle man väl kunna säga..! Detta pga besök i några second hand-affärer. HOPPSAN! Detta är ett intresse som vi båda delar. Farligt - men nice!
 
Till exempel hittade jag denna FANTASTISKA gardinkappan!
 
Ett fint smyckesskrin + ett såntdär supertjusigt halsband som jag velat ha så länge men
alltid varit för snål för att köpa, heh!
 
Galet fin skål och askkopp! Ska dock fundera ut ett bättre användningsområde för 
askkoppen... Ljusfat kanske..? :)
 
En mysbrun vas (ja, detta är en godkänd benämning av en brun nyans...)
 
Ett gäng superfina muggar i samma mysbruna färg ;D
 
VÄRLDENS FINASTE PARAPLY
 
En tillbringare
 
Och så klart cymbalerna!! Kommer bli magiskt!
 
Sedan hälsade vi på Jonas mamma och hennes sambo där vi blev bjudna på go-midda och en 40" platt-TV. SJUKT! BRA! DAG! JA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0