Vardagslyx

Idag sov vi för länge... såklart! Jag började inget förrän kl 12. DICIPLIN: Något som ännu inte exsisterar i mitt liv, HEHE!
Vi åkte iväg på lyxlunch på "Paltzerian". Premiär för mig... Kanske "sekundär" iofs... NÅJA! Längesen sist var det då åtminstone.
 
 
Den finaste mannen jag känner!
 
 
... Han har för övrigt ingått en "skäggpakt" med självaste Herr Grundström. De ska inte raka sig, trimma eller finjustera (annat än mustachen) förrän i Juni.. TUR DÅ att jag tycker att skägg är snyggt... i lagom mängd/längd ;) Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, har ni på riktigt en paltzeria i Piteå :D Underbart! :D

2014-02-12 @ 20:36:35
URL: http://resanmotdrommen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0