Fin-Ernst!

Får en så härlig, inspirerande, somrig känsla i kroppen under och efter varje avsnitt av "Sommar med Ernst"! Vad han kan lillgubben! Jag vill också ha ett hus på landet att joxa med... Och en trädgård.. och en massa verktyg... Och jag vill laga mat, riktigt mat! (Gärna då någon annan betalar också... hehe!) Vill inte vara instängd i en lägenhet ;P
 
Jonas och jag håller i detta nu på att få tag på en ny lägenhet (IGEN) hej! Om vi får den blir det då min tredje flytt inom loppet av ett år. Men det är ju bra att jag gillar att hålla på då! :) Kul vändning där också: "Vill inte vara instängd i en lägenhet... VI SKA HITTA EN NY LÄGENHET...". Dumt. Nåja, inte som att man har så mycket val direkt. Kostar ju hur mycket som helst att ha hus åsså vet man ju inte hur länge man ska bo där osv...
 
 
... Bara därför öser jag med lite trevliga bilder från förra sommaren! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0