Göra ingenting

Idag är en sådan dag då jag har suttit och kollat på en massa dokumentärer och sedan fastnar på facebook och låtsas engegera mig i saker genom att göra ett litet meningslöst inlägg eller kommentar... NU har det gått så långt att jag har fastnat i att kolla på en massa gamla bilder på mig själv och drömmer mig tillbaka till tiden med långt hår. Såg sedan en bild på mig vid ett trumset och inser att det är hel STÖRT längesedan jag trummade... Alltså ÅTMINSTONE två veckor sedan. 
Alltså, jag vill har långt blont hår igen och jag önskar att jag fick spela trummor. Det ena KAN ju lätt åtgärdas om jag flyttar min koppshydda ca 1000 m från denna soffa. Alltså... Detta med att vara lat och inte göra vad man borde. Det gör en ju bara ännu mer lat och lätt stressad! Dålig kombination!
 
 
Peace va!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0