Hippien i mig återupplivas...

.. varje sommar! Den ligger i ide hela vintern men kastar ur sig några kärleksfulla ord och tankar om hopp och fred under vinterhalvåret. Sedan kommer solens strålar och tinar upp den lille igen. Nu är den i full blom, tack och lov.
 
 
Flummigt? Ja! Gjorde blockets biltest och fick GIVETVIS en hippiebil som min bil. Sedan var det en tävling till vilken man kunde skriva en motivation för att vinna sin hippiebil! So I did. Nu känner jag mig som ett barn på julafton och har redan börjat inreda bilen i mitt huvud..!
... och det som internet säger MÅSTE ju vara sant, RIGHT?!
 
 
Bara för att jag kan... Lite fler hippiebilder!
 
 
 
Jasi! Om man då kunde leva ut detta mer!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0