Framgång

Detta måste jag bara skriva innan ruset går över och de "vanliga" självdestruktiva tankarna tar över. Bara så att jag alltid kan veta att det har hänt!
Jag gick nyss in på en klädaffär och prövade bh:ar. Det mest blottande man kan pröva i en klädbutik. Jag tänkte inget särskilt men just idag kände jag inte att jag hatade personen som tittade tillbaka på mig från spegeln! Just idag accepterade jag den människa och kropp jag är och har! Jag såg liksom vanlig människa och inte en kropp som måste tillrättavisas! En sjuk känsla. Frihet och lycka på något vis!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas att du får känna så alla dagar för du är så fin<3 alldeles perfekt! Kram

2015-01-05 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0