(OBS: Sjukt mycket intern tankeverskad!!) Underlig känsla...

... någon sorts tomhets-stress... Hmm..! Kan ju också vara "tom hets-stress"! Ska ju trots allt snart ut på praktik, flytta, fixa en festival (som ännu inte har några artister för att ingen svarar!!) och däremellan: Hinna leva! Åsså är jag fikasugen. HAHAH! Alltså, jag har ingat att klaga över! Vi vänder på det:
 
- Ska få fara ut på praktik och pröva mina vingar
- Jag har fått en lägenhet! Få förunnat! Kommer dessutom att få flytthjälp med att komma in i den!
- Kommer åtminstone att få spela på acusticum ifall festivalen skiter sig!
- Leva gör jag ju hela tiden! Det är spännande och ibland lite tungt och jobbigt men med tanke på hur otroligt många fantastiska människor jag har omkring mig (typ jämt) så är ju alla "problem" bara fisar i rymden!
 
Bra, vända på problemen och se det positiva i situationerna! Good therapy! 
 
Peace och puss och hela köret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0