Confession

Ja, jag erkänner. Jag är sjukt dömande, särskilt om musiker och artister. Jag säger ofta:
"Ja, han/hon/hen är väl duktig/har bra koll/grym kontroll... Men det är tråkigt att han/hon/hen inte kör sitt eget race utan låter precis som ALLA andra i dagens musikvärld."
 
Linnéa, bitvis har du rätt MEN idag blev dagen då du fick bita dig själv i tungan. Strökollade på detta youtubeklipp med Zara Larsson. Det blev sådär gråtigt i hela ansiktet... Sådär så det gör ont för att en inte vill släppa ut tårarna, haha! Så sjukt bra hon är. Okej, så nu är jag väl i så fall "officiellt" någon sorts beundrare av Zara Larsson. Har ju fattat att hon har sunda värderingar sedan tidigare och sett upp till henne lite för den grejen MEN nu uppfyller hon också min artist"krav" om att behärska sitt instrument live OCH spela med livemusiker. Så himla tufft.
 
Älskar för övrigt min regnbågiga vänskapskrets:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0